De la 1 septembrie medicii de pe ambulanță renunță la pix și foaie și fac fișa pacientului pe tabletă
Conducerea Serviciului de Ambulanta Judetean Satu Mare, aduce la cunostinta publicului faptul ca incepand din 1septembrie 2016 intra in implementare un nou sistem national de gestionare al situatiilor de urgenta, sistem functional deja in multe tari europene. Aplicatia odata introdusa ridica sistemul de urgenta din Romania la nivelul standardelor din Uniunea Europeana.
Acest lucru presupune primirea fisei de solicitare la caz in format electronic, pe un terminal mobil de tipul tabletei. Cel putin in prima luna se va lucra atat pe suport informatic cat si pe suport de hartie (respectiv fisele vechi de solicitare). Acest lucru va presupune ca in timp real echipajul sa consemneze momentele importante din timpul interventiei ( de exemplu ora de sosire la adresa, ora sosirii la caz, ora plecarii de la caz ,ora finalizarii interventiei precum si disponibilitatea echipajului pentru preluarea unui nou caz ,etc). Predarea fisei de caz la UPU se va face tot in format electronic , pe un sistem informatic compatibil cu tabletele de pe fiecare ambulanta.
Rugam asadar pe toti pacientii si apartinatorii care vor beneficia de serviciile Ambulantei sa inteleaga ca, acest nou sistem este creat pentru a creste promptitudinea noastra si a inbunatati calitatea actului medical, dar si faptul ca orcarui sistem nou ii va trebui putin timp pana sa functioneze perfect.
Sursa: Serviciul Județean de Ambulanta
ULTIMELE ȘTIRI
Stiri Satu Mare