Sfaturile Grand Fitness: Ce să mănânci înainte de antrenament pentru a fi în formă maximă

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

Alimentația este cel mai important element, după sport, pentru cei care iubesc mișcarea și care doresc să arate bine, fie că este vorba de slăbit sau de adăugat masă musculară. O alimentație corectă poate să completeze plăcut orele de antrenament sau poate să dea totul peste cap și să strice tot efortul depus. Când vine vorba de alimentație este important ce și când se consumă, fiecare tip de prepaat având momentul potrivit pentr a fi consumat, raportat la ora antrenamentului.

Specialiștii afirmă că este necesară o masă înainte de antrenament, cu aproximativ 2 ore, astfel încât ceea ce consumăm să se poată digera.

„Dacă vorbim de ora oarecum clasică de antrenament, adică după masa, după orele de program, este recomandat să mâncăm atunci când ieșim de la muncă. Cam așa se întâmplă de obicei, oamenii ies de la muncă, merg acasă se schimbă și apoi vin la antrenament. Ar trebui să mănânce când ajung acasă și apoi să se pregătească de venit la sală. În astfel de situații sunt recomandate aproape orice preparate, bineînțeles gătite cu atenție. Vorbim aici de pui, pește sau vită, cu garnituri, fie o salată fie ceva mai consistent, ca orez sau cartofi. Sunt mese bogate care degajează energie necesară antrenamentului”, afirmă Nicu Vonet, antrenor de fitness la Grand Fitness Satu Mare.

Pentru cei care se antrenează dimineața este foarte important micul dejun dinainte de antrenament, care trebuie să fie unul consistent. Acest lucru înseamnă fie o omletă, fie iaurt cu fulgi de ovăz, nuci sau migdale.

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *