Primul brand de băuturi din România care atacă piața și concurează cu Jagermaister, este din Satu Mare

0
6195

Indiferent de clubul pe care l-ai alege, din Satu Mare, Cluj, București sau de pe litoral, băuturile care ți se servesc sunt în proporție de 99% importuri. Doar la capitolul vinuri producătorii românești au reușit să intre pe piața de larg consum din România, în rest aceasta fiind dominată de importuri.

Totuși, un brand 100% românesc are curajul să intre în această lume și să își caute locul pe piață printre coloși ca cei de la Jagermaister. Cei de la Distileriile Bran au lansat pe piață produsul Samaro, o băutură fină, din nuci verzi, care se dorește să concureze ceea ce există deja pe piața din România în cluburi și localuri. Rețeta a luat naștere de mult, dar a fost nevoie de muncă intensă în ultimii doi ani pentru a fi adusă la forma actuală, gata de a fi servită în cluburi.

„Tot ieșeam în oraș, în cluburi cu prietenii și mă uitam și la ei și la alți tineri, care consumau foarte mult Jagermaister. Noi cu distileriile Bran suntem la a treia generație de producători de băuturi spirtoase și aveam de mult această băutură în gama noastră de produse, dar nu era pregătită de ieșit pe piață, așa că în ultimii doi ani am muncit mai acerb la acest capitol, am definit gustul ei și forma de prezentare și din această vară, de la 1 mai am lansat Samaro în cele mai exclusiviste locații”, afirmă Daniel Bran, membru al familiei Bran care deține distileriile care produc Samaro.

Numele băuturii este unul extraordinar de simplu și are la bază o altă dorință a celor care i-au dat naștere, promovarea brandurilor locale. Samaro este format din primele două litere ale cuvintelor „Satu Mare România”, din dorința de a scoate în evidență faptul că și pe plan local se pot produce băuturi competitive.

„Oriunde te duci în lume, la restaurante, vedeți că e moda asta cu brânză de oaie de la o fermă din munții apropiați, carne de ceva animal crescut la o fermă ecologică de la câțiva kilometrii depărtare, și toată lumea caută să scoată în evidență în fața altora ceva ce e de acolo, de al locului. Asta ne dorim și noi să facem acum, să evidențiem ceva românesc. Am introdus și pălinca, alături de Samaro în cluburi, iar aici luptăm să schimbăm o mentalitate, aceea că pălincă nu se bea doar când tai porcu sau alte activități tradiționale, ci poate servi și ca bază într-un long drink, servit într-un club sau la piscină”, mai afirmă Daniel Bran.

„Samaro e o băutură care merge foarte bine într-un long drink, într-o băutură de piscină. E foarte bun și sec,cu gheață, dar se combină bine și cu ceva tonic sau cu merișoare. Poate fi folosit în orice astfel de băutură. Nu vine să scoatăde pe piață Jagermaister, pentru că e imposibil să te lupți cu mecanismele lor de marketing, dar este o alternativă românească la băuturile de import și este calitativ cel puțin la același nivel”, afirmă Sebastian Bozga, barman cu ani de vechime în domeniu.

Tot procesul de producție al băuturii Samaro ține aproximativ 6 luni, de la momentul culegerii nucilor verzi și până la îmbutelierea băuturii. În prezent se lucrează cu stocul de anul trecut, iar pentru 2017 se dorește producerea a  100.000 de sticle, urmând ca în anii următori, după semnarea de noi contracte, să crească producția.
Atât Samaro cât și diferite sortimente de Pălincă Bran, cum e cea de gutâi, se află deja în clubul Loft, iar pentru Samaro există contract semnat cu NUBA, cei mai mari distribuitori de băuturi pentru locațiile de lux dar și cu cea mai mare plajă din Mamaia. În următoarea perioadă Daniel va avea mai multe vizite externe în cadrul cărora va avea negocieri pentru promovarea acestei băuturi în țări precum China sau Canada.

Până acum Samaro a fost lansat la Mamaia, de 1 mai, apoi București, iar sâmbătă seara va fi lansat la Satu Mare, odată cu deschiderea Famous Summer Club, la ștrand, urmând ca mai apoi să se ia și alte orașe la rând, precum Clujul sau Timișoara.

Comments

comments

NICIUN COMENTARIU

LĂSAȚI UN MESAJ

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *