Proprietarii de firme din Someșul au rețineri cu privire la mutarea unor instituții la etajul complexului: le vor crește cheltuielile?

1
1560
dav
Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

Primăria, prin primarul Kereskényi Gabor a anunțat în aceasta săptămâna ca se fac ultimele pregătiri ca mai multe instituții subordonate primăriei sa fie mutate la ultimul etaj al complexului comercial „Someșul”  în prezent fiind în achiziție sistemul de ghidare și de eliberare de bilete de ordine.

La etajul patru al complexului urmează sa fie mutate Evidenta Persoanelor, Serviciul de Buletine, o parte a finanțelor publice și casieriile ADP, primarul afirmând „Nici nu i-am întrebat”  ca răspuns la întrebarea „Așteaptă angajații instituțiilor sa se mute, sunt de acord?”

Mai puțin de acord sau cel puțin mai sceptici sunt proprietarii de firme din complexul comercial, care se tem ca facturile le vor crește semnificativ la partea de energie electrica, pentru ca sutele de persoane care vor urca zilnic la acele instituții o vor face cu scările rulante sau cu liftul, iar ei nu au fost informați cu privire la modul în care va fi împărțit costul suplimentar al curentului între ei și primărie, care este chiriașul spațiului de la etajul 4. Oamenii considera ca ar fi de bun simt ca ei sa plătească curentul în aceeași marja de pana acum, iar toată diferența, despre care considera ca va fi semnificativa, sa o suporte primăria.

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

Comments

comments

1 COMENTARIU

  1. Eu zic că în felul acesta vor avea mai mulți vizitatori / potențiali clienți, ceea ce fără o reclamă scumpă nu aveau. Au și de câștigat!

    View Comment

LĂSAȚI UN MESAJ

Sigur nu esti Robot, dar trebuie sa ne asiguram :) *