Un microbuz al unei firme din Satu Mare, implicat într-un accident în Ungaria. Acuze grave din partea clienților

HomeActualitate

Un microbuz al unei firme din Satu Mare, implicat într-un accident în Ungaria. Acuze grave din partea clienților

O persoană, clientă a unei firmei de transport din Satu Mare, la care a apelat pentru a ajunge la aeroportul din Budapesta, face cunoscut un accident

Sătmăreni implicați într-un accident mortal în Austria. Un mort și un altul în comă
Accident cu cinci victime în comuna Călinești Oaș
Un minor din Racșa a provocat un accident după ce a condus un jeep cu volan pe dreapta
Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

O persoană, clientă a unei firmei de transport din Satu Mare, la care a apelat pentru a ajunge la aeroportul din Budapesta, face cunoscut un accident în care microbuzul a fost implicat. Această persoană sesizează o atitudine foarte nepotrivită a șoferului față de clienți. Ei au făcut cunoscute întâmplările și modul în care șoferul s-a comportat cu ea, printr-un mesaj trimis presei.

„Vreau sa va aduc la cunostinta un accident rutier petrecut in 13.01.2017 in jurul amiezii pe autostrada M3 in Ungaria.Un microbuz cu persoane mergand la aeroport in Budapesta nu adapteaza viteza la condtiile de trafic,pierde controlul volanului si se izbeste de parapetii de protectie de mai multe ori,o parte din persoanele alflate la bordul masinii sunt pur si simplu aruncati din microbuz ajungand in mijlocul autostrazii.Toae persoanele aflate la bordul microbuzului au suferit leziuni,unele grave altele mai putin grave,2 femei au ajuns internate la spital in Budapesta, alte persoane au fost duse la aeroport in cele din urma desi aveau starea de sanatate vizibil precara. O persoana aflata in momentul de fata in Irlanda nici azi nu se poate ridica din pat, alta persoana acuza dureri la sold si cap, a pierdut avionul, alte persoane internate in spital, si cu bunurile distruse in urma impactului. Patronul firmei de transport fiind contactat telefonic zice ca este vina pasagerilor deoarece ei doreau sa ajunga la aeroport, dupa aceasta propozitie este de negasit. Vreau sa atrag atentia tuturor celor care isi aleg sa iasa din tara cu mijloace de transport rutier sa fie extrem de atenti ce companii aleg. Mai ales firma respectiva se comporta deseori cu clientii care isi dau increderea ca si cu animalele.Este de necrezut nesimtirea patronului companiei care refuza sa dea fata cu oamenii care au avut de suferit,si care cer daune, este de necrezut si competenta si profesionalismul soferilor inconstienti. Precizez ca avea in momentul impactului o viteza foarte mare,iar dupa accident pasagerii fiind tinuti 3 ore in frig pe marginea autostrazii apare alta masina de la firma FULOP IMPEX din Satu-Mare soferul la fel de inconstient inca 90 din cei 100 km ramasi pana la Aeroportul din Budapesta vorbeste la telefon.Sper si imi doresc din tot sufletul sa apara aceasta stire, daca nu pentru a-l trezi la realitate pe patronul firmei atunci macar pentru a preveni alte accidente de acest gen care se putea termina tragic. Doar un miracol i-a salvat pe toti.”, scrie pasagerul într-un mesaj trimis unui jurnalist. 

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!