Doi sătmăreni implicați într-un proiect it care revoluționează experiența de shopping online

Shoppingul online a devenit o modă a zilelor noastre, încurajată de pandemie, aceasta restricționând vizitele în magazinele fizice și impulsionând vânzările magazinelor online. Oricâte avantaje ar avea cumpărăturile online, acestora le lipsește însă un element din ceea ce înseamnă cumpărăturile fizice și anume experiența de cumpărare, de a vedea produsul, de a-l întoarce pe toate părțile.
Un start-up române-german a găsit soluția pentru a compensa această lipsă a cumpărăturilor online, lansând un proiect it de live streaming direct pe platformele magazinelor online. În cadrul sesiunilor de live streaming vânzătorii își pot prezenta produsele în fața celor care îi urmăresc online, pot detalia caracteristicile lor dar cel mai important pot răspunde întrebărilor clienților. Această nouă experiență de shopping se preconizează să crească exponențial vânzările magazinelor online.
În proiect sunt implicați și doi sătmăreni, Sandu Băbășan, un nume cunoscut deja în industria IT, precum și tânărul Andrei Buze, ambii stabiliți la Cluj.
„Pandemia ne-a făcut pe toţi să ne mutăm în online şi să ne arate ce confortabil e acolo. În viitor, trendul se va păstra şi vom vedea un mix între lumea reală şi cea digitală, iar live streaming-ul va fi infrastructura de bază care va suporta tot traficul de comunicare”, spune Sandu Băbăşan, Strategic Advisor la StegeMe.Live, pentru cei de la zf.ro
„Avem clienţi care lucrează la implementarea acestui sistem şi promovează viitoarele evenimente. Estimăm că acest fenomen va lua amploare, imediat după ce primii noştri clienţi vor deservi ca exemplu”, a menţionat Andrei Buze, CTO StageMe.Live, tot pentru zf.ro
Primul român care a testat acest serviciu este tot un sătmărean, proprietarul unui magazin online cu produse din categoria celor dedicate autoturismelor, care s-a arătat încântat de idee
„A fost ceva diferit, pentru că am avut altfel de interacțiune cu clientul decât cea uzuală de a confirma comanda, sau de a discuta despre livrare. A fost foarte bine primită partea de întrebări și răspunsuri, unde am putut da detalii celor care ne urmăreau, despre produsele de care erau interesați. Așa, ca si vanzător online, poți să căștigi încrederea clientului arătându-i că știi ce vinzi și că ești un profesionist pe domeniu” , a declarat sătmăreanul pentru www.obiectiv-sm.ro
Ultimele apartamente! Cumpără acum!
