Senatorul Robert Zob a depus un proiect prin care în call-centre să se răspundă în maxim 5.minute

Senatorul USR Satu Mare alături de câțiva colegi au depus un proiect de lege care ar urma sa reglementeze activitatea firmelor care au call-centre, privind timpul de așteptare al clienților.
„“Niciunul dintre operatorii noștri nu este disponibil momentan. Vă rugăm așteptați”.
Cât de cunoscute vă sunt aceste cuvinte? Și cât ați așteptat cel mai mult pentru a intra în legătura cu un operator Call-Center? Eu îmi amintesc de minim 35 de minute!
Nu este suficient să vorbim despre digitalizare, să încercăm să o implementăm dacă rezultatele sunt departe de a fi cele dorite. Avem nevoie de eficiență în primul rând.
Problema așteptării infinite a apelurilor cu operatorii din Call-Center-uri ne dorim să o rezolvăm cât de curând! Azi, alături de colegii mei senatori Sergiu Cosmin Vlad, Dan Ivan, Cristian Ghica și Raoul Trifan am depus o inițiativă legslativă prin care operatorii care utilizeaza servicii de Call-Center să fie obligați să răspundă cu un operator uman în maxim 5 minute de la momentul efectuării apelului. Ne vom asigura că acest lucru se respectă prin aplicarea de amenzi consistente, deoarece ne dorim cu adevărat ca rolul Call-Center-urilor să fie cu adevărat îndeplinit.”, transmite senatorul
Eu vă voi ține la curent cu parcursul proiectului!

