5 lucruri de care sa tii cont inainte de a inchiria primul spatiu de birouri

HomeLifestyle

5 lucruri de care sa tii cont inainte de a inchiria primul spatiu de birouri

Ai un business care creste? Te gandesti ca a venit momentul sa te extinzi si sa inchiriezi un spatiu de birouri pentru tine si echipa ta? Pare nu lucr

Primăvara întârzie, dar nu și reducerile de la Pearl Beauty. Reduceri de până la 60%, din 19 martie
Mesajul de Paște al Primăriei Păulești
Istvan Kovacs îl va arbitra pe Cristiano Ronaldo. Povestea succesului dezvăluită de arbitru pentru cititorii ObiectivSm
Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

Ai un business care creste? Te gandesti ca a venit momentul sa te extinzi si sa inchiriezi un spatiu de birouri pentru tine si echipa ta? Pare nu lucru foarte simplu de facut, nu-i asa?

 

Ei bine, nu chiar. Desi exista numeroase anunturi de inchirieri birouri in Ploiesti, nu este recomandat sa te grabesti si sa-l alegi primul spatiu pe care il vezi.

 

Pentru a face o alegere buna atat pentru tine, cat si pentru echipa ta, am adunat cateva sfaturi simple care sa te ajute sa iti gasesti spatiul de birouri potrivit pentru afacerea ta.

 

Asa ca eu zic sa-i dam drumul.

Alege o locatie accesibila

Nu cred ca este un secret faptul ca timpul pe care il pierdem in trafic pentru a ajunge/ a pleca de la birou ne produce multe frustrari. Ce sa mai spunem de acele cladiri de birouri „ascunse” bine printre alte blocuri de cartier?

 

Asigura-te ca optezi pentru o zona in care exista statii de transport in comun si acces rapid la strada, si ca echipa ta nu va avea nevoie de busola ca sa gaseasca birourile.

 

Si pentru ca suntem in zona de locatie potrivita, nu ar strica ca prin zona sa existe supermarketuri sau restaurante la fel de usor de accesat.

 

Aceste detalii conteaza si vor fi apreciate de echipa ta.

Nu uita de parcare

De multe ori neglijat, acest aspect te poate scapa de multe batai de cap (si amenzi pentru parcarea in locuri interzise si timp pierdut pana la gasirea unui loc de parcare), dar si pe cei din echipa ta.

Asigura-ta ca ai un contract de inchiriere cu informatii clare

Evita neintelegerile cu proprietarul spatiului pe care intentionezi sa-l inchirieri. Asigura-te ca este scris negru pe alb tot ce presupune inchirierea.

 

De exemplu, ce costuri trebuie sa suporti tu. Sa nu te trezesti ca pe langa utilitati, primesti si alte facturi de care nu stiai.

 

Mai mult decat atat, discuta cu proprietarul de la inceput si afla daca si cata mana libera ai sa faci modificari in spatiu (ma refer la demolarea unui perete fals pentru mai mult spatiu sau construirea unuia).

Gandeste-te la siguranta ta, a echipei si a bunurilor firmei

In general, cladirile de birouri ofera anumite facilitati. Pentru siguranta ta, a echipei si a bunurilor firmei, intereseaza-te daca cladirea are un agent de paza si alte modalitati de blocare a accesului nepermis, in special in afara orelor de program.

Gaseste un spatiu care sa iti permita sa cresti

Nu alege un spatiu mult prea mare pentru care trebuie sa platesti in plus, dar nici unul la limita.

 

Asigura-te ca ai suficient spatiu pentru toate birourile, aparatura, bucatarie etc., dar si pentru sali de sedinte.

 

Tine cont de aceste sfaturi si gasirea spatiului de birouri potrivit nu va mai fi o bataie de cap.

 

Vrei sa incepi cu dreptul? Echipa Royal Imobiliare iti pun la dispozitie o selectie riguroasa de oferte de inchirieri birouri in Ploiesti pregatite sa raspunda celor mai exigente cerinte.

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

COMMENTS

WORDPRESS: 0
DISQUS: 0