Secretele unui somn odihnitor

HomeLifestyle

Secretele unui somn odihnitor

Nimic nu se compara cu un somn bun. Este secretul pentru o zi plina de energie, e startul perfect pentru o zi in care vei fi activ. Dar ce se intampla

Peste 100 de liceeni au participat la evenimentul „Cariera ta în Finetech” organizat de Rotaract Satu Mare
Câteva minute de ploaie și străzile s-au umplut din nou de apă
Accident la Rătești. Un șofer a ajuns în decor după ce s-a dat cu mașina peste cap
Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

Nimic nu se compara cu un somn bun. Este secretul pentru o zi plina de energie, e startul perfect pentru o zi in care vei fi activ. Dar ce se intampla atunci cand nu reusesti sa te odihnesti corespunzator? In primul rand vei da vina pe saltea, insa trebuie sa stim ca si perna are un rol important cand vine vorba de calitatea somnului.

 

Suntem din ce in ce mai stresati si mereu ocupati incat un somn de calitate a devenit un lucru de care cei mai multi dintre noi nu reusesc sa se bucure. Un pas care te poate duce mai aproape de un somn linistitor este sa alegi niste perne din microfibra. Atentie insa, acestea trebuie alese in functie de modul in care preferi sa dormi. Daca dormi pe spate atunci este recomandat sa alegi perne din microfibra subtiri astfel incat sa nu iti ridice prea mult capul. Daca dormi pe o parte atunci ar trebui sa alegi o perna mai tare pentru a umple distanta dintre ureche si umar. In cazul in care dormi pe burta, o perna subtire e ceea ce ai nevoie pentru un somn odihnitor.

 

Chiar daca ai rezolvat problema patului si ai ales o saltea confortabila si perne din microfibra potrivite, s-ar putea sa nu reusesti sa adormi, si aici din mai multe motive. Mai jos vei gasi cateva idei care s-ar putea sa te ajute in cazul in care nu reusesti sa te odihnesti si esti mereu obosit.

 

  • Incearca sa iti faci un program de somn. Daca vei merge la culcare la aproximativ la aceeasi ora, organismul se va obisnui sa doarma la ora respectiva.
  • Fa sport. Specialistii ne spun ca exercitiile ajuta la un somn mai linistit.
  • Evita alimentele acre contin cafeina dupa ora 16. De asemenea, renuntand la fumat si alcool vei reusi sa imbunatatesti calitatea somnului.
  • Relaxeaza-te. Inainte de somn nu te uita la filme violente si de actiune, care sa te agite.
  • Nu dormi mult dupa-amiaza. In cazul in care s-a intamplat sa dormi mai mult de 30 de minute, seara vei adormi foarte greu.
  • Creaza o atmosfera potrivita pentru somn. Cei mai multi dintre noi dorm mai bine intr-o camera intunecata, si cu liniste totala.

 

Fiecare dintre noi are nevoie de cel putin 7-8 ore de somn pe noapte pentru a functiona normal si a ne simti energici. Incearca sa iti faci un program astfel incat sa nu reduci orele de odihna. Te vei simti mai fericit, mai plin de viata si vei reusi sa faci mai multe.

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!