A început nebunia. Prima zi cu trafic restricționat pe pod. Se va lucra și noaptea?

HomeActualitate

A început nebunia. Prima zi cu trafic restricționat pe pod. Se va lucra și noaptea?

Vorba aia, de ce îți e frică, nu scapi. Cam așa și în cazul sătmărenilor, care oricât s-ar teme de aglomerație și de trecerea podului în sistemul „bar

Prea beat ca să conducă drept! Un sătmărean s-a trezit cu mașina lovită pe poduțul de la curte
Imaginile groazei de la accidentul cu cinci victime de la Valea Seacă. A fost măcel
O mașină a poliției a fost șifonată într-un accident în Păulești
Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

Vorba aia, de ce îți e frică, nu scapi. Cam așa și în cazul sătmărenilor, care oricât s-ar teme de aglomerație și de trecerea podului în sistemul „bară la bară”, nu au de ales. Astăzi, 13 iulie, a fost prima zi cu trafic restricționat pe pod. De fapt restricția a început din seara zilei de marți, după ora 19, dar la acea oră traficul a fost prea slab pentru a se simți cu adevărat efectul închiderii a unui sens de mers de pe pod.

Cel mai bine s-au simțit efectele lucrărilor în dimineața zilei de 13 iulie, când sătmărenii care au avut de trecut podul pentru a ajunge la muncă, indiferent pe ce parte de Someș s-ar fi aflat, au fost nevoiți să apeleze la toată răbdarea de pe lume, pentru că lucrurile au decurs în condiții de șantier. Știți cum e, mereu trebuie să oferi ceva, ca să primești mai mult. Așa și cu sătmărenii, au de oferit multă răbdare constructorului pentru a primi un pod fără hârtoape, cratere în care îți rupi mașina șitreceri denivelate la fiecare rost. Sau cel puțin asta sepromite, vom vedea ce va fi cândvor fi lucrările finalizate.

pod decebal pod decebal

O măsură tot mai intens discutată în mediul online despre cum s-ar putea ameliora puțin aglomerația de peste zi, sau măcar care să ducă la finalizarea lucrărilor mai repede, este munca la podpe timpul nopții. Cam rară o asemenea măsură în Satu Mare, aceasta nemaifiind practicată în astfe de lucrări de pe vremea când s-a consturit pasarela peste Drumul Botizului. În mandatul lui Coica s-a apelat la acest „schimbul III”, doar când a fost vorba de curățatul străzilor, dar nu și în cazul lucrărilor de asfaltare, care tot ziua s-au desfășurat. Măsura ar reduce cel mai probabil timpul de efectuare al lucrărilor, al unor etape cel puțin, pentru că fiecare pas are timpii săi necesari pentru implementare, asta dacă vorbim de termene de uscare a unui strat de asfalt, de absorbție a cine știe ce soluție specială cu care se tratează betonul și restul chestiunilor tehnice. Deocamdată măsura aceasta nu ar putea face ca peste zi să se circule pe ambele sensuri de pod, pentru că lucrările sunt la momentul decopertării doar, dar pe viitor poate constructorul, strunit de administrație, va apela la o astfel de metodă. Dacă nu pentru a scurta termenul lucrărilor, măcar pentru a-și face o impresie bună în fața sătmărenilor și pentru a nu fi primiți cu ostilitate la alte lucrări edilitare, pe viitor.

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!