Sfaturile Grand Fitness Satu Mare: Câte abdomene trebuie să faci pentru ca abdomenul tău să arate bestial

HomeActualitate

Sfaturile Grand Fitness Satu Mare: Câte abdomene trebuie să faci pentru ca abdomenul tău să arate bestial

  Abdomenul este partea corpului care este acoperită în general cu cel mai gros strat de grăsime, motiv pentru care antrenamentele pentru acea

La Grand Fitness, dragostea trece prin antrenamente. Super ofertă pentru cupluri
Sfaturile Grand Fitness: Ce să mănânci înainte de antrenament pentru a fi în formă maximă
Promoțiile Grand Fitness te pregătesc să fii campion. Intră și încearcă!
Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

 

Abdomenul este partea corpului care este acoperită în general cu cel mai gros strat de grăsime, motiv pentru care antrenamentele pentru aceasta grupă dau și cel mai greu rezultate. Mai mult, dacă restul grupelor de mușchi se conturează și fără un regim de viață strict, în cazul abdomenului e mereu nevoie de o grijă sporită pentru a-l întreține, cu atenție mare la ceea ce se mănâncă și se bea.

Willy Polczer este unul dintre cei mai mari antrenori de fitness de la nivel internațional și împarte antrenamentele pentru abdomen pe două categorii, pentru amatori și pentru profesioniști. În ceea ce îi privește pe amatori, un abdomen format cu două sau patru pătrățele vizibile este un succes major, acesta atribuind cele șase pătrățele, sau six pach celor care doresc să concureze la concursurile de profil. „Dacă vorbim de un abdomen cu șase pătrățele, acel sixpach la care vizează mulți bărbați și care place la femei, e nevoie de ani de antrenament, regim de viață foarte strict, pentru a se ajunge la un procentaj de grăsime corporală undeva de 7% sau chiar mai puțin de atât, pentru că grăsimea este cea care acoperă aceste pătrățele”, afirmă Willy Polczer, antrenor la Grand Fitness Satu Mare.

Cei care își doresc un abdomen tare și frumos sculptat trebuie să știe că este mult de muncă, aceasta fiind grupa care necesită cea mai multă atenție pentru a se vedea rezultatele antrenamentelor asupra ei.

„În jurul mușchilor abdominali există două așa zise gândiri. Unii oameni zic că este un mușchi ca toți ceilalți și trebuie să i se ofere odihnă și timp de repaus între antrenamente, pe când alții zic că este precum gamba, adică îi folosim în fiecare zi și atunci pot fi supuși la antrenamente zilnice. Personal, sunt de părere că pentru un abdomen frumos și tare, pe care să se vadă că este muncit, să aibă anumite linii și trăsături, trebuie să se muncească zilnic. Recomand munca la sfârșitul antrenamentului, pentru că folosim oricum acei mușchi mai mult sau mai puțin când antrenăm celelalte grupe. Câte trei serii de câte 20 de repetări la sfârșitul unui antrenament le recomand tuturor celor care doresc un abdomen frumos.” explică Willy Polczer.

Cei care doresc să iasă în evidență cu abdomenul lor tare și definit trebuie să știe că pentru un asemenea deziderat e nevoie de cel puțin trei luni de muncă la sală și multă atenție la alimentație, iar dacă stratul de grăsime este mai gros, e nevoie și de antrenamente cardio pentru arderea grăsimii înainte de întărirea abdomenului. Exercitiile pentru abdomen are mai puțină importanță, fiind recomandat însă ca acestesă fie diversificate de la antrenament la antrenament.

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!