Practic și transparent! Cum se fac angajările la întreținere într-o comună sătmăreană

În comuna Păulești din județul Satu Mare modul de angajare al personalului din instituțiile primăriei pare să fi cunoscut un alt nivel și un alt mod de gândire. Dacă marea majoritate a locuitorilor unei comune sunt obișnuiți ca atunci când se schimbă primarul locurile de muncă bugetare să fie ocupate de unele cunoștințe ale acestuia, la Păulești situația stă altfel.
În această perioadă s-au eliberat posturile de la întreținerea spațiilor verzi și a domeniului public, posturi de care s-au arătat interesate șase persoane, deși posturile disponibile sunt doar patru. Pentru a nu supăra pe nimeni,pentru a nu fi acuzat de subiectivism dar și pentru a fi cât se poate de practic, primarul Bontea Zenoviu a propus un mod inedit pentru cei patru de a da concurs. Cei șase au fost chemați să dea o probă practică ce a constat în reabilitarea unei stațiilor de autobuz din diferite satealecomunei. Cinci din cei șase s-au prezentat la această probă, muncind de zor pentru a reface stația de autobuz și în același timp pentru a fi acceptați la locul de muncă, decizia finală aparținând comisiei care a evaluat munca lor.
În acest fel primarul a reușit să îmbine utilul cu necesarul, găsit cei mai iscusiți oameni pentru munca de întreținere a comunei și totodată refăcând stațiile de autobuz cu costuri aproape zero. Primarul comunei este Bontea Zenoviu, ales în această vară la cârma primăriei.

