Revoltă pe ruta Craidorolț – Satu Mare. Oamenii au fost lăsați în drum în Mădăras pentru că autobusul a rămas fără motorină

HomeActualitate

Revoltă pe ruta Craidorolț – Satu Mare. Oamenii au fost lăsați în drum în Mădăras pentru că autobusul a rămas fără motorină

Condițiile de transport intrajudețean lasă încă mult de dorit. Lipsa de concurență suficientă, poate influența politică a unor firme care astfel consi

Ioan Rus dorește centură de ocolire pentru orașul Negrești Oaș
Nebunie în zona supermarketurilor din oraș. Aglomerație de nedescris
Miercuri și joi să aveți răbdarea la voi. Pe drumul Careiului vor fi din nou cozi kilometrice din cauza lucrărilor
Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!

Condițiile de transport intrajudețean lasă încă mult de dorit. Lipsa de concurență suficientă, poate influența politică a unor firme care astfel consideră că nu prea pot fi scoase de pe piață, disperarea oamenilor de a ajunge la muncă în orice condiții, duc la scene despre care puțini ar crede că sunt realitate în 2016.

Un episod de tot râsul, dar și de toată jena s-a petrecut în această dimineață putin după ora 7, pe ruta Craidorolț – Satu Mare. După ce că în fiecare dimineață oamenii se înghesuie în autobuz, pentru că șoferul ia un număr de persoane mult mai mare decât numărul admis de lege, în această dimineață oamenii au fost debarcați în mijlocul drumului la Mădăras. Autobusul plin de copii carese ăndreptau spre școală și de oameni care mergeau la muncă s-a oprit brusc în mijlocul drumului și nu a mai pornit. Oamenilor li s-a spus ulterior că acesta a rămas fără combustibil.

„Patronul firmei nici măcar nu ne-a răspuns atunci când l-am sunat noi, cei din bus. A trimis după ceva vreme pe altcineva să ne ia de acolo, că ne-am revoltat, dar oricum a fost prea târziu, că toată lumea a întîrziat, ba la școala, ba la serviciu”, explică o tânără aflată printre oameni.

Despre despăgubiri, scuze, regrete și compensarea orei de muncă pierdută, nici nu poate fi vorba. Nici oamenii nu au speranțe de așa ceva. Tot ceea ce pot spera e ca pentru cei 140 de lei cât îi costă lunar abonamentul să poată primi condiții decente de a veni și a pleca de la muncă, în fiecare zi și să nu mai fie tratați ca o marfă atunci când urcă în autobuse.

Ne puteți ajuta cu un share, un like sau să ne trimiteți știri pe WhatsApp!